|
WD Live TV er træt - hvad kan erstatte? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Tarzan ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Oktober-2004 Status: Offline Point: 310 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Oktober-2015 kl. 00:26 |
Hej.
Min ældre WD Live TV boks er ved at blive træt, og skal genstartes en eller 2 gange for at vise en film. Da jeg har rippet mange af mine film som .ISO, vil jeg selvfølgelig helst har en medieboks der kan afspille en .ISO fil direkte fra en USB-harddisk samt over LAN. Jeg synes dog det er ret svært at se om en given afspiller kan afspille .ISO direkte, eller om de skal laves om til f.eks MKV eller MP4. Jeg har været glad for min WD TV Live pånær det absurde høje standby strømforbrug, så findes der alternativer vil jeg gerne prøve noget andet. Nogen forslag?
|
|
Venlig hilsen
Sven |
|
![]() |
|
Tarzan ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Oktober-2004 Status: Offline Point: 310 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Glemte at oplyse om, at den sættes til mit surroundanlæg vha HDMI, så al lyd skal bare direkte og ubehandlet fra filen gennem HDMI til min receiver.
Det drejer sig om Bluray-ISO'er
|
|
Venlig hilsen
Sven |
|
![]() |
|
Mring ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2006 Status: Offline Point: 56 |
Har selv haft problemer med mine 2 WD TV Live Gen. 3 afspillerer. De har begge tilsluttet USB hardiske og koblet på LAN. De har været noget ustabile det sidste halv års tid, så jeg overvejede også nogle der kunne erstatte dem. Men ville give dem en chance, da de jo har virket fint. De begyndte at fryse. Stoppe midt i en afspilning. Kunne ikke koble på LAN. Så jeg lavede en fabriks reset og lagde en gammel firmware ind. De var begge opdateret til den nyeste firmware version 2.02.32. Den gamle (forgående) firmware har version 2.01.86.
De ældre firmware kan findes her og der er en vejl. til rollback http://support.wdc.com/KnowledgeBase/answer.aspx?ID=5860 Jeg må sige at det virkelig har hjulpet på stabiliteten og i og med firmware version 2.01.86 har DTS HDMA 7.1 understøttelse er det jo fantastisk. PS. Ellers har jeg haft kig på Mede8er med600x3d som det bedste alternativ med DTS HDMA 7.1
Redigeret af Mring - 07-Oktober-2015 kl. 20:59 |
|
![]() |
|
Det ville jeg godt have vist ![]() Jeg har købt en ny WD Live, da jeg ikke rigtig kunne finde noget til tilsvarende pris der kan det samme som WD Live. Jeg vil da prøve, om jeg kan få liv i den gamle endnu en gang med din linkede metode. Tak for info.
|
|
Venlig hilsen
Sven |
|
![]() |
|
Det kunne jeg så ikke. Min vil ikke lave den nye fane "New Firmware" som der står om i vejledningen i punkt 6, så den ryger bare ud igen.
Og ja, jeg er sikker på det er den rigtige fil jeg har hentet, og ja, filerne er pakket ud i roden af en USB-key formatteret i FAT32, så min er åbenbart en af dem de skriver om, hvor man skal ringe ti WD for support. Men da jeg har købt en anden, så er det ligemeget nu
![]() |
|
Venlig hilsen
Sven |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Har du husket at omdøbe den downloadede fil til et højere versionsnummer end den du har installeret?
|
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Jeg havde nok kigget på noget ala en Nvidia Shield, så Plex...
den nye "konsol" shield som koster godt 1000kr i USA har 4K HDMI2 udgang, og kan rent faktisk trække 4K, jeg så de smed en del formater efter den, og den gik ikke ned på nogle af dem. derudover har du en Android indgang til den, hvor du kan installere dine Online film services og andet.. man kan også gamestreame fra sin Nvidia PC med 6xx eller nyere
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4813 |
Hej. Nej, den koster 199 USD i USA. Og den kommer altid med en Game Controler. Hvis man vil have en rigtig remote skal man betale ekstra. Men den er nu blevet billigere, at købe på nVideas danske hjemmeside: http://shield.nvidia.dk/store Her koster den kun 1599 kr, lige som i ElGiganten. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 08-Oktober-2015 kl. 10:18 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10568 |
Denne side kan give dig et overblik over det du søger: http://www.iboum.com/net-media-players.php
Hvad skal jeg gøre for at få mine links klikbare?? Flemming Redigeret af fltk - 08-Oktober-2015 kl. 11:50 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Tryk på indsæt hyperlink.
http://www.iboum.com/net-media-players.php ![]() Redigeret af nesager - 08-Oktober-2015 kl. 12:10 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10568 |
Ikke forstået. Hvor er den funktion? Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Hej.Når du svarer kommer det her frem.
![]() Hjælper det Her er der lidt mere. http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=134900 Redigeret af nesager - 08-Oktober-2015 kl. 13:06 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |