|
Stuebio - kalibrering |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Oktober-2015 kl. 08:53 |
Jeg fik sat mine ATMOS/DTS:X højtalere op i weekenden, og er nået til at skulle lege med kalibreringen.
Jeg har en Yamaha CX-A5100 processor, og har kørt YAPO, den er overraskende præcis/korrekt ift. tidligere prøver Pioneer's MCACC, og hvad Denon nu end havde i deres gamle 2308.
Der er en masse indstillingsmuligheder i Yamaha'en, men kan jeg bruge den medfølgende mikrofon? eller bør jeg købe et kit til det? (og hvad skal jeg købe)
Og hvordan skal en pæn kurve se ud? er der steder hvor jeg kan få inspiration til hvordan jeg skal gøre?
|
|
![]() |
|
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv og hør p.las og Berdel af. Mener de begge har Yamaha og ved en del om opsætningen. Men vil mene du skal have fat i en umik1 mikrofon og ha sat en pc op med REW. Der er en god og simpel guide på minidsp.com mht til opsætning af REW.
Og pæne kurver kan du finde i Jonas H's tråd aka Hercules Theater. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |