|
S: Raspberry Pi 2 B |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
noerden ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Oktober-2015 kl. 08:29 |
Jeg har en Raspberry Pi 2 B til salg, som jeg ikke bruger.
Den sælges uden SD kort - men hvis det var kunne jeg da godt finde et lille et frem. Fra min annonce på dba.dk: Den nye udgave med 1GB ram og 4 processorer (349 kroner) Sort kabinet (99 kroner) USB micro USB lader (99 kroner) HDMI 2 kabel fladt 0,5m (30 kroner) Trådløst netkort (n forbindelse) Alt med kvittering. I alt nypris: 638 - Linux Mini PC, 900 MHz Quad Core ARMv7 CPU (Broadcom BCM2836), 1GB DDR2 RAM, Uden hukommelse (Understøtter op til 32GB MicroSDHC), Indbygget Broadcom VideoCore IV grafikkort, 10/100 MBIT netværk, HDMI 1.3 & 4 x USB A tilslutninger, kræver min. 1.2 Ah strømforsyning. Prisen er 475 Redigeret af noerden - 08-Oktober-2015 kl. 08:30 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |