|
Libratone DIVA og 75" - hjælp! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nala2007 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Oktober-2015 kl. 11:07 |
Hej,
Jeg tænker at give min kæreste Libratone DIVA i fødselsdagsgave på tirsdag. Men passer den til et 75" tv, ment på den måde om I tænker den er for kort og det vil se dumt ud at den hænger under tv'et? Og hvilken DIVA skal jeg vælge.. den med WIFI og Bluetooth eller kun WIFI? Og passer den til Android tv? Eller har I et andet forslag til en fed højtaler i samme prisklasse? PS |
|
![]() |
|
Havelund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kende ikke soundbaren i praksis, men til info så er den på tilbud i Elgiganten til 2999,- i næste uge. Halv pris!
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Divaen er ca 1 m lang, så den vil være noget mindre end TVets bredde. Jeg synes dog ikke det er et problem med Sonos og mit eget 65", men den er jo også 20-30 cm smallere end din.
Der er optisk indgang i Diva, så den kan sagtens sættes til et Android TV. Jeg har min Playbar sat til et Sony og der kan man behændigt slå den interne højttaler fra, så alt bare sendes ud af SPDIF. Redigeret af Torben Rasmussen - 11-Oktober-2015 kl. 10:57 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |