|
Optage/pause på TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ubalslev ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2015 Sted: København Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Oktober-2015 kl. 11:33 |
Hej,
Vi flytter til et sted, hvor der via ejerforening er tvungen YouSee TV pakke tilgængelig. Vi har benyttet YouSee før og haft den medfølgende (dyre) YouSee boks, der kan optage, sætte på pause, mm. Funktionaliteten i denne boks er sådan set OK, men jeg vil gerne undgå at betale 100 kr. om måneden for dette. Findes der en standardboks derude, der kan dette? Jeg har set på Slingbox, men det er svært at blive klog på om det kan dette- nogen der har efaring med dette? Det skal helst være et device, som hele familien kan bruge ( = ikke for teknisk eller kompliceret) På forhånd tak /ulrik
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En Slingbox.? Den bruges til noget helt andet. Der er je en del billige STBer på markedet f.eks Clint DC1 som kan det ønskede sammen med en HDD. Fås også med intern HDD, DC5. Der er også andre. Google og du vil finde. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
Hvis du godt kan lide boksen men ikke vil betale de 100,- / mdr, så er der tit nogle brugte til salg her på recordere.dk eller dba.dk Dette kunne da være en mulighed. |
|
![]() |
|
steen5 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Randers Status: Offline Point: 284 |
Køb din egen Samsung Yousee boks. Jeg købte en for 400 kr for et år siden. Det er billigere.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |