recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nvidia Shield
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nvidia Shield

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
speedy911 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Januar-2012
Sted: Viborg
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér speedy911 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nvidia Shield
    Sendt: 14-Oktober-2015 kl. 09:34
Hej

er det muligt at sideloade HBO Nordic, Viaplay ect. på Nvidia Shield?
Og kan man få flyttet appen ud på "hovedsiden"?
VH
Speedy911
Til top
Juhler Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Juli-2014
Sted: Kolding
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juhler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2015 kl. 09:39
Det skulle det være, men ellers kan begge de apps castes til den.

Der er et udemærket forum for Shield her: http://forums.geforce.com/default/board/159/ Smile
Til top
speedy911 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Januar-2012
Sted: Viborg
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér speedy911 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2015 kl. 10:08
Det var netop for at undgå at skulle caste til den, har i forvejen en chromecast samt atv, men synes ikke cast/airplay fungere godt hjemme hos os. Jeg vil hellere sidde og kunne se oversigten over film/serie direkte på tv frem for på ipad/tlf.
VH
Speedy911
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2015 kl. 09:06
Du kan godt sideloade apps. Men de er jo skrevet til touchscreen og ikke til TV med remote. Så styringen vil ikke være optimal på sideloadede apps.

Redigeret af Nagash - 15-Oktober-2015 kl. 11:22
Til top
kbaggen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-December-2006
Sted: Roskilde
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbaggen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2015 kl. 10:24
Hej, kapper lige tråd til et andet spørgsmål!

I og med Shield kan virke som en Chromcast, hvad sker der så hvis man kører KODI og begynder at Caste til Shielden?

Går den så automatisk over viser det man caster? Og hvad sker der så når man stopper med a Caste.........går den så tilbage i KODI?!?!?!?

Anyone??!

KB
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2016 kl. 15:09
Kan shield egentlig køre plex server eller kun client?
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2016 kl. 18:40
klient ikke andet. Server kræver enten computer eller NAS. Det ville du ret hurtigt kunne finde ud af her https://plex.tv/downloads#pms-nas
Til top
Boeniz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-November-2008
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boeniz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2016 kl. 13:06
Jeg kunne også godt tænke mig at prøve at sideloade Viaplay på min Shield, men kan ikke finde ud af at downloade apk'en. Jeg har prøvet at copy/paste https://play.google.com/store/apps/details?id=com.viaplay.android ind i hér (det var hvad en hurtig Googling foreslog) http://apps.evozi.com/apk-downloader/ , men jeg kan ikke få det til at funke. Jeg har også prøvet at installere en Chrome Extention (Direct APK Downloader), men der skulle man registrere sig med alverden, hvilket andre frarådede, så det er jeg ikke meget for.

Er der nogen, der kan give mig et spark i den rigtige retning?
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2016 kl. 13:50
https://apkpure.com/viaplay/com.viaplay.android
Til top
Boeniz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-November-2008
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boeniz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2016 kl. 14:03
Tak HackerJackBeer Det var da nemt Tongue Mærkeligt, jeg ikke var stødt på den i løbet af de sidste par døgns frustrationer Big smile
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu