|
S: iPad 32GB |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Makaus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Oktober-2015 kl. 09:50 |
Jeg sælger en iPad 32GB af første generation.
Den har været i cover 90% af tiden, og har derfor kun få brugsridser, samt et par meget små synlige skader i metallet(kan ses på billederne).
http://imgur.com/a/Y0oj4
Den fungerer 100%.
+ Der medfølger oplader som er godt brugt og beskadiget, men den virker!
+ Der medfølger et godt brugt originalt sort cover, men det virker!
Højeste bud er 400kr pt.
Kører også på hwt.dk og hol.dk Den befinder sig i Odense C.
Redigeret af Makaus - 14-Oktober-2015 kl. 09:50 |
|
![]() |
|
Makaus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
450 afhentet er blevet budt på hol
|
|
![]() |
|
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
500 budt afhentet.
|
|
![]() |
|
Det er noteret preps.
![]() |
|
![]() |
|
Auktionen slutter i morgen fredag kl 18.
|
|
![]() |
|
Jeg afventer svar fra vinderen. Hvis jeg ikke får svar mandag, ryger den på igen.
|
|
![]() |
|
Nå, intet svar fra køber i løbet af weekenden.
Den ryger på igen. højeste bud(Henne) pt. er 450kr afhentet. KØB NU: 600kr! Slutter i aften(mandag) 23:59! Så kan den evt hentes i løbet af ugen, i hverdagene efter 17. Redigeret af Makaus - 19-Oktober-2015 kl. 09:13 |
|
![]() |
|
Nå, intet hørt fra køber igen..
Mon tredje gang er lykkens gang? iPad 32gb, billeder og information i første post. Hbo 400kr - Køb nu 600kr. Lukker Torsdag(i morgen) kl 17. iPad'en SKAL afhentes. (Odense C) Mvh |
|
![]() |
|
René M ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Vejle, DK Status: Offline Point: 248 |
Er der ridser på skærmen? Lidt svært at bedømme på billederne.
Hvordan er batteritiden? |
|
Panasonic TX-P55VT50E
Panasonic TX-P37X20E Panasonic SC-HTB520 Panasonic DMR-BCT730EG 500GB Panasonic DMP-BD35 |
|
![]() |
|
Der er brugsridser, intet vildt, jeg tager gerne flere og bedre billeder af selve skærmen når jeg kommer hjem i aften.
Jeg mindes at batteritiden er fremragende, jeg har i hvert fald ikke lagt mærke til at den skulle være dårligere end normalt. |
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
425 + post
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
Ville også gerne byde. Men kan ikke afhente
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |