|
Panasonic skifter selv væk fra Favorit-liste? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sschmidt ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 379 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Oktober-2015 kl. 23:16 |
Hejsa,
Både min svigermors 6 år gamle Panasonic TX-P42V10 og mit helt nye Panasonic TX-55CX800E skifter jævnligt fra Favorites listen over til 'All DVB-C channels'. Så skal man lige ind i kanalmenuen og vælge Favorites igen (altså man skal ikke bygge favoritlisten igen, man skal bare vælge den så det er dén man skifter rundt i igen). Er der andre der oplever dette på Panasonic? Det må jo være en Panasonic specialitet, siden det sker på to Pana TV der er 6 år imellem. Nogen der ved under hvilke omstændigheder TV'et skifter tilbage til 'All DVB-C channels' listen - er det tilfældigt, eller sker det når man gør X eller Y? Det sker ikke imens man ser TV, TV'et har blot nogle gange skiftet næste gang man tænder det. Mvh Steen
Redigeret af Sschmidt - 17-Oktober-2015 kl. 23:21 |
|
![]() |
|
Momsemor ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej....
Det gør det f.eks. når man har lavet en optagelse på ekstern HDD |
|
Mvh. Jannie
|
|
![]() |
|
Sschmidt ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 379 |
Ej, det var da lamt. Vi optager ret tit på en ekstern harddisk :-/ Men det gør det så også i andre situationer, da svigermor ikke optager på ekstern harddisk.
Nogen der har en officiel kommentar fra Panasonic omkring dette? /Steen
Redigeret af Sschmidt - 18-Oktober-2015 kl. 00:32 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
Sker det ved automatisk kanalopdatering?
Prøv at slå,det fra. Klaus |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8683 |
Det gør vores AS750 da ikke. |
|
![]() |
|
Det lyder som en god forklaring. I menuen i mit TV er der dog ikke mulighed for at slå automatisk kanalopdatering til/fra så vidt jeg kan se, men jeg forsøger i første omgang at sætte "New Channel Message" til Off, og håber det også slår selve kanalsøgningen fra :-) /Steen
|
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
Jeg oplever det samme på min VT30, så der har jeg i stedet ændret kanal rækkefølgen på All DVB-C og holdt op med at bruge favoritter. Men det er da træls at der ikke er styr på det
![]() |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
Fnulder ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
Min G20 har også gjort det men det stoppede pludselig. Måske en af de firmware updates jeg løbende har kørt der måske løste problemet.
|
|
![]() |
|
Jeg har lige spurgt Panasonic ad via deres online supportformular. Det er sikkert lidt et vildskud da supporten på sådanne ting ikke plejer at være særlig god. Men lad os se.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |