|
Streaming af musik fra Iphone til anlæg |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Oktober-2015 kl. 09:26 |
Hej
Jeg har efter længere tids overvejelser - nu kommet til den konklusion, at et jailbreaked ATV2 ikke fungerer optimalt (for mit vedkommende) Jeg bruger det ikke - vil hellere købe en film, end se den på netflix/streame andre steder. Det eneste jeg har brugt det til, er airplay fra min tlf. Skal jeg have et ATV3 for at benytte dette eller kan et chromecast klare det... eller andet alternativ. Altså: Iphone(airplay) -->??? (HDMI)-->Reciever(HDMI) Jeg benytter TDC play som oftest når jeg lytter til musik - hvis det har nogen indvirkning til jeres forslag. |
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
apple tv3 er billigste løsning. Iphone => ATV3 => toslink = > DAC/FORSTÆRKER
(eller hdmi, hvis du hellere vil anvende dette) |
|
Samsung S90D 65” QD-OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6
|
|
![]() |
|
xozzi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2010 Status: Offline Point: 117 |
Hvis du kun bruger til afspille musik, så ville denne kunne gøre det.
|
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Hvis du kun bruger til afspille musik, så ville denne kunne gøre det.
no no - aldrig den, den er slem. Hvis du vil bruge bluetooth skal du op på en 500 - 600 kr. - hifi klubben har en der er fin.. Redigeret af Niller55 - 21-Oktober-2015 kl. 17:13 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19746 |
Og til 5-600 kr kan man lige så godt købe en ATV eller airport Express.
Klaus |
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
Kan vel finde et brugt atv3 rimeligt billigt efterhånden.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |