|
HJÆLP, ingen lyd på Sony KDL-40EX520 |
Besvar |
Forfatter | |
Teampogc
Ny bruger Oprettet: 21-Oktober-2015 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Oktober-2015 kl. 12:29 |
Jeg har sådan et Sony tv, som jeg havde et anlæg sat til, hvor lyden var trukket ud via digital udgang.
Så har jeg haft det hele pillet fra og nu kan jeg ikke få lyd ud af tv`s højtalere ?!? Hvis jeg sætte lysleder kablet i, kan jeg få det igennem anlægget igen, men jeg kan ikke aktivere de interne højtalere, uanset, at jeg i menuen på tvèt vælger at det er dem den skal bruge. Jeg har både prøvet at gå tilbage til fabriksindstillingerne og prøvet en power reset, men intet virker :-( og nej, det er ikke mute knappen der er aktiveret :-) What to do? Det lyder for mig usandsynligt, at begge højtalere, bare kan stå af, pga af, at man tager et stik ud og der er ikke engang noget skrat fra dem eller noget, de er bare total tavse. Er der nogen der har nogle gode foreslag ???
|
|
Teampogc
Funktioner
Tak(0)
|
slet ikke nogen forslag??
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5300 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Teampogc
Funktioner
Tak(0)
|
haha, ja, det er den :-)
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er sikker på det er noget opsætning du overser.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |