recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Pioneer VSX-921 (sort) (solgt)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Pioneer VSX-921 (sort) (solgt)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 467
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Pioneer VSX-921 (sort) (solgt)
    Sendt: 23-Oktober-2015 kl. 22:04
Hej,

Jeg har fået sådan en i overskud. Der skulle være det hele med, bortset fra original emballage. Den ser pæn og nydelig ud, og den virker som den skal.

Jeg ser helst at den afhentes, da jeg i så fald slipper for bøvl, men skal den sendes, skal køber betale porto, samt indpakning, og så må han i øvrigt forvente at der går et par dage, inden jeg kan få afsendelse arrangeret.

Er det lige vel friskt nok at forsøge sig med en HBO: 800 kr?

Redigeret af elendil - 24-Oktober-2015 kl. 19:35
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2015 kl. 23:54
Jeg tænker at det ikke er helt skævt. Den burde kunne koste 800kr. At den har airplay er et plus. Held og lykke med salget
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2015 kl. 09:35
Tak for svar, men jeg tror altså ikke den har airplay. Den har det der iPod/iPhone (<5)-tilslutning, men ikke airplay. Så vidt jeg ved.
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2015 kl. 10:16
Den har Airplay Smile

VSX-921 opfylder alle gængse krav til en AV-receiver: 7.1 surround-sound i HD og digital tilslutning af din iPod, iPhone eller iPad uden dock. Herudover byder den på brugsrigtig internetradio fra hele verden og netværksstreaming via DLNA eller Apple Airplay, når du tilslutter via LAN (adapter til trådløs LAN forefindes). LPCM, WAV, FLAC og andre tabsfri formater understøttes."

https://www.komplett.dk/product/639527#productinfo

Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Point: 1066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2015 kl. 10:49
Jeps, har den selv. Den kører også Zone 2, en feature jeg er meget begejstret over. Dog kan den kun køre analoge lydkilder i Zone 2.
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2015 kl. 12:02
Hm. Fedt aldrig at have vidst det. Jeg har brugt Kodi sammen med den for at få airplay.

Nå, men så har den nok alligevel airplay. Jeg synes dog ikke jeg er stødt på det i menuer eller nogen steder, så jeg har er stadig ikke helt overbevist. Der er vel ikke flere 921-modeller, vel?

Her er billeder af den:

Jeg har ledt og ledt efter min manualkasse, men den er altså væk lige nu. Jeg ved jeg har manualen et sted, men jeg vil ikke længere garantere at jeg kan finde den inden for rimelig tid. Her er et elektronisk link: http://docs.pioneer.eu/Manuals/VSX_921_K_VSX921K1021Ken_manual/
Til top
2wd Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Juli-2015
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2wd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2015 kl. 12:24
Hej.. Er interesseret.. Hvor i verden befinder den sig..
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2015 kl. 12:44
Den befinder sig i Lille Skensved, tæt ved Køge. Jeg foretrækker i meget, meget høj grad afhentning, hvis det ikke skulle fremgå tydeligt :)

Der er en mulig interesseret via PB også.
Til top
2wd Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Juli-2015
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2wd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2015 kl. 14:21
du har pb
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2015 kl. 14:37
Oprindeligt skrevet af elendil elendil skrev:

Nå, men så har den nok alligevel airplay. Jeg synes dog ikke jeg er stødt på det i menuer eller nogen steder, så jeg har er stadig ikke helt overbevist. 
.................
Hvis du laver søgning efter airplay er det nævnt bla. på side 36 
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2015 kl. 19:35
Solgt til den nette sum af 800 danske kroner.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu