|
Solgt: OnePlus 2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rough ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2009 Sted: Måløv, Denmark Status: Offline Point: 379 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Oktober-2015 kl. 08:51 |
Har nu haft min OnePlus 2 i en uge og den er for stor til mit brug.. Kan den sælges herinde til en fornuftig pris? Det er 64 GB modellen incl to StyleSwap Cover, Karbon og Black Apricot, der er også et FUSION Bumper Case på vej fra Amazon. Byd! Mindstepris 3000.-. Evt bytte med en Sony Z5 Compact Den er kun brugt en uge og fejler intet, al orginal embalage følger med. Link til dba med billeder http://www.dba.dk/annonce/1019632189/kvittering/?SyiState=ActivatedSyiState Redigeret af Rough - 01-November-2015 kl. 17:59 |
|
![]() |
|
Rough ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2009 Sted: Måløv, Denmark Status: Offline Point: 379 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Op
|
|
![]() |
|
Gucal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2013 Status: Offline Point: 429 |
Hvor i landet?
|
|
![]() |
|
2760 Måløv
|
|
![]() |
|
Den kan selvfølgelig også sendes :-)
|
|
![]() |
|
MrNantir ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2012 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 11 |
Kan der komme billeder op af den og tilbehør? : )
|
|
![]() |
|
Ja selvfølgelig, jeg liggger nogle på når jeg er hjemme fra job, eller i morgen, alt efter hvornår jeg er hjemme :-)
|
|
![]() |
|
Link til dba med billeder http://www.dba.dk/annonce/1019632189/kvittering/?SyiState=ActivatedSyiState
|
|
![]() |
|
op
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |