recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer Dantax DVD920
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblemer Dantax DVD920

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KasperS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 16-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer Dantax DVD920
    Sendt: 16-August-2006 kl. 14:54

Hejsa!

Jeg har et problem med min Dantax DVD920, som jeg købte i fona for snart et år siden til en rimelig pris.

Mit eneste krav til den var at den skulle være kodefri, så derfor købte jeg den, da jeg så i fona at den var kodefri.

Nu er der så bar elige det problem at når jeg sætter en dvd i med en anden region end 2, så vises filmen i sort-hvid. Alle region 2 film kører fint, men ved afspilning af andre bliver filmene altså sort-hvide.

Så vra det at jeg lige så dette fantastiske forum og håbede derfor på om der var nogen som kunne give mig lidt mere information om dette problem eller om der var nogen som havde en løsning.

på forhånd tak for hjælpen

KasperS

Til top
MortenP Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 654
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2006 kl. 14:57
Det er nok fordi den står fast på pal. sæt den på auto i system, så skifter den selv til NTSC

OG så skal du lige sikre dig at dit tv kan vise dette.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12293
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2006 kl. 16:04
Det er ikke nødvendigt at fjernsynet kan vise NTSC-farvekodning, kun at det kan acceptere et RGB signal og 60Hz.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu