|
Macbook/nuforce avp18/all channel stereo |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Andromeda ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2011 Status: Offline Point: 517 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Oktober-2015 kl. 08:21 |
Gomorgen :)
Efter opdatering af OSX til El Capitan, kan jeg ikke få lyd i alle 5.1 kanaler på surround processoren mere, når jeg vælger ALL CHANNEL STEREO. Der står bare "multi challel PCM" nu og får kun stereo signal. Hvordan kan det være? Og kan jeg gøre noget? Mac kører med HDMI til Processoren. Der er ikke problemer, når jeg bruger atv3/airplay, der kører alle 5.1 kanaler (all channel stereo) Mvh. Mr. Grumpy |
|
![]() |
|
Andromeda ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2011 Status: Offline Point: 517 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen idéer?
|
|
![]() |
|
Har selv fundet svaret til andre der kan bruge det.
Havde simpelthen ikke været inde i MIDI setup og ændre til korrekte kanaler. Det sjove ved det er så, at man skal vælge 2 kanals setup hvis der skal lyd ud af alle højttalere og ikke 8 kanaler... Og det stiller jo selvsagt sit helt eget nye spørgsmål, hvorfor ikke 8 kanaler, men kun 2?? Hvad bruges opsætning til 8 kanaler, så til? Mvh |
|
![]() |
|
Skal siges;
Når jeg afspiller film MED 5.1 digital lyd, i eks. VLC, så vælger mac, DIGITAL INDKODNING og får korrekte format automatisk. |
|
![]() |
|
Er det kun hvis man har en analog surround receiver o.lign., at de 8 kanaler kan bruges til noget? El?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |