|
S: Adam Audio GTC + MK 7.0 sæt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
michael1977 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 71 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-November-2015 kl. 09:27 |
Hej Alle
Jeg skal opgradere :-) Så mine Adam Audio GTC Serie sælges ialt 5 stk GTC-55 + 2 tripoler fra MK K-4 De spiller fænomenalt læs bla. Lyd og billedes test http://www.lydogbillede.dk/test/hjemmebiograf/adam-audio-gtc/ Hvis de nu er så gode, hvorfor så sælge??? Planen er at opgradere til Alcons CRMS, hvilket er en helt anden liga og pris. Jeg er ejer fra ny og de er ca. 8 måneder gl. Original emb. medfl. Sættet er som nye. Ophæng er monteret på 2 stk. GTC55 til bagkanalerne, samt MKer til siderne Nypris over kr. 32000,- HBO kr. 18.000,- for hele sættet! Salget løber til på Lørdag kl.18 Redigeret af michael1977 - 05-November-2015 kl. 09:29 |
|
![]() |
|
michael1977 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 71 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
opper lige;-)
|
|
![]() |
|
submaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 471 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
.
Redigeret af submaniac - 12-Oktober-2016 kl. 10:24 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |