|
Er Apple TV 4 bedre til Netflix? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6360 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-November-2015 kl. 10:41 |
Jeg bruger kun Apple TV 3 til Netflix
Er AT4 bedre til det, f.eks. mere stabil eller bedre kvalitet? Eller er der ingen grund for mig til at opgradere? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det ville jeg også gerne vide. Og ( håber det er i orden i din tråd) hvad med HBO APP ift fra IPAD3 airplay til ATV? MVH Redigeret af hopgreve - 05-November-2015 kl. 11:07 |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
BorreBoy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
Jeg har ikke rigtig testet Netflix endnu, men HBO Nordic kører rigtig godt - ud over pause ikke holder stillbilledet, men nærmest lukker helt ned, indtil der vælges afspil. Men vildt fedt den er der, så man slipper for airplay.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12404 |
UDELUKKENDE til Netflix ville jeg ikke købe et Apple TV 4. Kanalen er ikke så god, som den er på ATV3. Endnu, forhåbentlig.
|
|
![]() |
|
lydemann ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Vamdrup,Denmark Status: Offline Point: 124 |
Jeg vil også mene at Atv3 giver bedre billeder fra netflix end Atv4; købte min for at få HBO og DR da jeg ikke har andet tv signal udover satelit.
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8671 |
Der burde ikke være forskel i billedet.
|
|
![]() |
|
lydemann ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Vamdrup,Denmark Status: Offline Point: 124 |
Ja eftersom jeg har både Atv3 og Atv4 og er meget kræsen had angår billedkvalitet
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8671 |
Nej. Er dit nye ATV sat til forkert farverum?
|
|
![]() |
|
TBC1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2032 |
Finally a voice of reason ![]() Folkens, det er den samme kilde/bitstream der benyttes, så det er nøjagtig det samme de har at gøre godt med. Jeg kan end ikke forestille mig at der er forskel på den app og de codecs der benyttes, hvilket potentielt ville kunne medføre en lille diskret forskel som de fleste mennesker ikke ville være i stand til at kunne se, i modsætning til en forkert colorspace indstilling, som selv en halvblind burde kunne se forskel på. Så med mindre de gamle modeller har været så processorsvage at der har været slået en eller anden video post-processing fra som er slået til i den nye model, så er det altså svært at forestille sig at der skulle være nogen forskel.
Redigeret af TBC1 - 07-November-2015 kl. 16:18 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |