|
Logitech Squeezebox duet + 4 recievere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wanjer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-December-2007 Status: Offline Point: 251 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-November-2015 kl. 14:34 |
Har været ved at støve lidt af og fandt de her Squeezebox stumper som jeg ikke bruger mere.
Der er en controller og fire recievere til multiroom opsætning. Det befinder sig i Århus, kom med et bud. |
|
Pioneer 5090H
Marantz SR6003 KEF 5005.2 Oppo 831 (når den engang rammer landet) |
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du slettet dem fra din mysqueeze konto?
|
|
.....
|
|
![]() |
|
wanjer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-December-2007 Status: Offline Point: 251 |
Yeps de er slettet på min konto og har lige dobbelttjekket ;)
|
|
Pioneer 5090H
Marantz SR6003 KEF 5005.2 Oppo 831 (når den engang rammer landet) |
|
![]() |
|
GiraffDK ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Marts-2016 Sted: Valby Status: Offline Point: 2 |
Hey, Har du solgt dem alle eller er der nogle tilbage?
Ville helst have en Radio, men disse kan godt gå an. Skal dog kun bruge en af dem og kan godt undvære remoten, da jeg har den til den andre i huset. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |