|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hoth ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2005 Status: Offline Point: 105 |
![]() Sendt: 17-August-2006 kl. 13:10 |
Hejsa Jeg bor i København og får leveret kabeltv fra TDC. Jeg mangler dog stadig EPG-info på bl.a. følgende kanaler: National Geographic MTV Hallmark Ved I, om Microsoft har planer om at udbyde EPG for disse kanaler. Redigeret af Hoth - 17-August-2006 kl. 13:11 |
|
![]() |
|
Serup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() |
Du skal nok ikke satse på at der kommer mange nye kanaler i EPG'en forløbig. Jeg har selv valgt at bruge en grabber til at skaffe info fra dr's webside om programmer på alle de kanaler vi kan se, som så bliver lavet til en fil mce henter i stedet for data fra m$ server - det virker upåklageligt når det først er sat op. (se evt. http://www.tvxb.com/) -Jacob- |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |