recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Defekt hdd i pc acar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Defekt hdd i pc acar

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kimc88 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimc88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Defekt hdd i pc acar
    Sendt: 10-November-2015 kl. 23:39
hej 
i min acer pc er min Hdd gåde i stykker.
så vis jeg køber en ny HDD.  hvad  så med at få  Installeret windows 10 igen det er en opgradering  fra windows 7 har ikke nogen cd/dvd. hvad gør man i sådan en situation ?
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4052
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2015 kl. 07:57
Prøver at få en ven el. Til at lave en Windows 10 nøgle. Og installere der fra. Og bruge den aktiverings nøgle som du brugte på win 7
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2015 kl. 19:09
hvis du allerede har windows 10 installeret på maskinen en gang, så har MS gemt en "checksum" af dine komponenter i deres database og når maskinen går ud på nettet for at aktiveres, så finder den selv ud af at den er godkendt til win 10

win 10 hentes direkte fra MS - og ja som T-duck siger. En ven med en pc og en netforbindelse er nok nødvendig hvis du ikke selv har andre pc'ere i huset. Til at lave usb-nøglen så kan det klart anbefales at bruge rufus https://rufus.akeo.ie/ til det med. Klart det bedste værktøj til at lave den slags af alle dem jeg har prøvet (og det er stort set dem alle)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu