|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Fabricius ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-December-2004 Status: Offline Point: 333 |
![]() Sendt: 17-August-2006 kl. 15:03 |
Jeg kan se at Strong reklamerer med en twin-tuner dvb-t modtager med 80 gb harddisk: http://www.strongsat.com/index.php?id=152&L=0&C=& ;mode=single&Product1=157 Med en forventet pris på ca. 240 euro (har jeg læst et eller andet sted), bliver den jo en del billigere end f.eks. Arions. Men er der nogen der har fundet den i nogle onlineshops? M.v.h. Henrik. |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Hej Henrik,
Den har vist dårlig forladt samlebåndet (hverken at finde i den ene eller anden webshop eller pris-søgemaskine) ![]() På e-Bay kan der bydes på den - og her skrives også at vejledende udsalgspris er €249 Hos Amazon.de er modtageren oprettet, men endnu uden pris (og de sender så angiveligt kun til Tyskland og Østrig)... Tålmodighed er en dyd ![]() /Lars Redigeret af laursen - 17-August-2006 kl. 15:29 |
|
![]() |
|
Fabricius ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-December-2004 Status: Offline Point: 333 |
![]() |
Øv! Jeg hader disse "paperlaunches", hvor et produkt annonceres flere måneder før det reelt kan købes Nå, men så må jeg jo væbne mig med tilmodighed. M.v.h. Henrik. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |