|
S: iPad Air 2 4G/LTE - 128GB/Space Grey |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-November-2015 kl. 16:31 |
Sælges.
Ipad Air 2 4G/LTE m/128GB lagerplads. Farve: Space Grey. Der medfølger både Magic Cover og original case. Pris: 4.000,00. Original kvittering + kasse haves. Købt direkte hos Apple. |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9432 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor gammel er den og hvordan er standen ?
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
Oktober sidste år, og som altid når jeg sælger noget i perfekt stand. /Jens
|
|
|
|
![]() |
|
Grung ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
Jeg vil gerne købe den for 4000 incl billigste Porto, såfrem du vil sende den.
Gerne hvis vi kan handle så den kan sendes senest onsdag, da jeg skal bruge en gave inden weekenden ![]() |
|
![]() |
|
Jeg kan godt sende den, men vil gerne slå halv skade på porto. Hvor skal den sendes til, og hvad er billigste porto. Du får jo både Smartcover + Smartcase med. Så hvordan skal den sendes ? /Jens
|
|
|
|
![]() |
|
Grung ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
Det er fint med halv skade, sender dig en pm.
|
|
![]() |
|
Det gør du bare :-) /Jens
|
|
|
|
![]() |
|
pallelg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
Solgt? Ellers vil jeg gerne købe?
|
|
![]() |
|
Solgt til Grung
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |