|
Wd tv lives problemer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6506 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-November-2015 kl. 19:01 |
Hejsa har tre wd tv lives ,
En af dem fungerer super. Den har en ældre firmware. De to andre går kolde forholdsvis tit. Kan jeg nedgradere firmware ? |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Damme ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Rønde Status: Offline Point: 260 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Yep! Har selv gjort da jeg fik samme problemer som du. Vejledning her:
http://support.wdc.com/KnowledgeBase/answer.aspx?ID=5800 |
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Hvad for nogle modeller er det?
|
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6506 |
Dem med Netflix
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Har du prøvet at slette wd systemmappen på den harddisk du ser film fra.
Hvis der har været en film der har haft fejl, kommer fejlen også på andre efterfølgende film
|
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
HomeTheater ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
jeg har 3 stk. wd tv live 3. gen. liggende med nyeste firmware. Jeg kan ikke afspille noget som helst på dem, det sidste jeg prøvede var nogle friends afsnit, det lykkedes ikke! de fryser fast konstant. De er mindre værd end værdiløse!!
|
|
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
|
|
![]() |
|
På wd tv live gen 2 og gen 3 er det vigtigt at slette systemmappen jævnligt, for hvis der er fejl på en fil, bliver den info i systemmappen og det vil så gå ud over afspilningen af andre film, så man tror det er alle film det er galt med.
|
|
|
|
![]() |
|
Donbisse ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2015 Sted: Horsens Status: Offline Point: 20 |
Prøv at hente en ældre firmware har hjulpet på min wd tv live
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |