recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Wd tv lives problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Wd tv lives problemer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6506
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Wd tv lives problemer
    Sendt: 17-November-2015 kl. 19:01
Hejsa har tre wd tv lives ,

En af dem fungerer super. Den har en ældre firmware. De to andre går kolde forholdsvis tit.   

Kan jeg nedgradere firmware ?
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Damme Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Rønde
Point: 260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damme Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2015 kl. 20:25
Yep! Har selv gjort da jeg fik samme problemer som du. Vejledning her:
http://support.wdc.com/KnowledgeBase/answer.aspx?ID=5800
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2015 kl. 20:36
Hvad for nogle modeller er det?
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6506
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2015 kl. 20:37
Dem med Netflix
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2015 kl. 20:52
Har du prøvet at slette wd systemmappen på den harddisk du ser film fra.

Hvis der har været en film der har haft fejl, kommer fejlen også på andre efterfølgende film
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
HomeTheater Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2009
Sted: Denmark
Point: 390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HomeTheater Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2015 kl. 23:19
jeg har 3 stk.  wd tv live 3. gen. liggende med nyeste firmware. Jeg kan ikke afspille noget  som helst på dem, det sidste jeg prøvede var nogle friends afsnit, det lykkedes ikke! de fryser fast konstant. De er mindre værd end værdiløse!!
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2015 kl. 05:26
På wd tv live gen 2 og gen 3 er det vigtigt at slette systemmappen jævnligt, for hvis der er fejl på en fil, bliver den info i systemmappen og det vil så gå ud over afspilningen af andre film, så man tror det er alle film det er galt med.

Til top
Donbisse Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Juni-2015
Sted: Horsens
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Donbisse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2015 kl. 10:50
Prøv at hente en ældre firmware har hjulpet på min wd tv live
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu