recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ATV4 streame lyd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ATV4 streame lyd

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ATV4 streame lyd
    Sendt: 21-November-2015 kl. 09:08
Jeg har et ATV 3 og har egentlig været glad for det, men syntes det nye ATV 4 er vældig interessant, også fordi jeg bor så langt ude på landet, kobberkabler og boxer tv. For med det nye ATV 4 burde jeg om en rum tid få dækket mit tv behov via Apps ( DR + TV2 ) og det er fint for mig med det udbud af streaming tjenester som Netflix og andet der også er til rådighed. Mit tv har en Hartmann Karton soundbar under sig, der får lyden fra tv selvføgelig, men jeg syntes at have læst at det nye ATV 4 også kunne streame lyd uden at tv'et var tændt, jeg kan ikke lige se hvordan det skulle kunne lade sig gøre. Er der nogen der kan forklare det, eller er det mig der har misforstået noget.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2015 kl. 17:13
lyden kan transporteres via hdmi - så hvis du kobler en atv4 til forstærker via hdmi har du jo lyd den vej igennem
Til top
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Februar-2007
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2015 kl. 21:11
Ja det giver lidt sig selv men det var ikke lige det jeg tænkte, jeg læste bare et sted at det nye ATV 4 kunne streame musik uden at tv'et var tændt, jeg ved ikke hvordan forfatteren har tænkt dette, men for mig giver det ikke rigtig mening, så skulle tv'et kunne spille uden at være tændt, eller lede det videre til en soundbar uden at være tændt, for normalt er den jo da tilsluttet er tv.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2015 kl. 20:26
ja du kan spille hvis du kører det gennem et anlæg og ikke direkte i TV'et - der er selvsagt ingen mulighed for at afspille via et tv når tv'et er slukket. og den har ikke andre stik end, lan, hdmi og usb-c! http://www.apple.com/dk/tv/specs/  (og selvfølgelig  trådløst netværk!) så der er reelt kun 1 audio udgang - og det er via hdmi.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu