|
Sidder der en skærmbeskyttelse på LG ULTRA HD TV 5 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
cholm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Status: Offline Point: 78 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-November-2015 kl. 16:44 |
Hej,
Har købt et LG ULTRA HD TV 55UF695V og er usikker på om der sidder en skærmbeskyttelse på skærmen, som skal tages af? Jeg kan se i de øverste hjørner, at der er en folie e.l. som ikke når helt ud til hjørnet. Det virker bare ikke som om den er til at tage fat i og jeg tør ikke sætte en negl i. Håber nogen kan opklare dette ![]() /cholm |
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den har været oppe før, og de gange brugeren fjernede beskyttelsen, viste det sig, at det var et skærmfilter. Jeg ville ikke fjerne noget, før end evt. LG var kontaktet.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Hvorfor spørger du ikke sælger? Har aldrig hørt om skærmbeskyttelse til et TV.
|
|
![]() |
|
Trumle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
Ja, AV for faen. Det kan jeg godt huske. Nix pille på "folien" ellers får du det aldrig byttet hvis det i virkeligheden er et skærm filter. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det er sandsynligt at det er. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Burde stå i vejledningen under udpakning hvis den skal fjernes.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ja og så vil der også være en snip til at tage fat i
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Har aldrig nogensinde hørt om beskyttelsesfolie, på tv/fladskærme. Så NEJ, det er ikke noget du skal fjerne.
M.v.h. |
|
![]() |
|
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
Jeg ejer også ovennævnte tv. Har også selv bemærket det. Men har ikke kunne finde noget om det. Jeg ville ikke prøve at pille det af.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Ingen af de TV vi har testet har haft folie på forsiden, så hold nallerne væk
![]() |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1271 |
Lyder ikke særligt elegant med en folie som det yderste på en skærm?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det her der været problemer med, enten at det er blevet ridset i, eller et andet tilfælde hvor ungerne begyndte at pille det af, så er skærmen faktisk ødelagt, om det lige var LG eller et andet fabrikat husker jeg ikke. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |