|
B: Nvidia Shield til ATV4 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
binlarsen80 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2015 Status: Offline Point: 39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-November-2015 kl. 12:14 |
Har: NVIDIA Shield 16gb. Købt i starten af måneden i Elgiganten. Har kvittering.
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/medieafspiller/NVIDIASHI16GB/nvidia-shield-android-tv-16-gb Ønskes: Apple TV 4 Er fra Odense. Er på ingen måde utilfreds med min Shield, men skal bruge en ATV4 til at teste min PLEX server mht. video og lydformater.
|
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kunne måske godt være interesseret i at bytte. Hvad tænker du - byttelige over ?
Har du tilkøbt remoten til den ? Bor på Sjælland så den skulle evt sendes, ville det være et problem? |
|
![]() |
|
binlarsen80 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2015 Status: Offline Point: 39 |
Jeg tænker at det vil være rimeligt at bytte lige over. Jeg har ikke købt remote til den men der følger controller med.
Vi kan lige aftale nærmere i pb.
|
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
OK. Lad os tage den i PB
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |