|
Mediaserver til Plex og Sonos |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Folming ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2012 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-November-2015 kl. 12:47 |
Hej Recordere!
Jeg er på udkig efter en mediaserver, jeg kan have stående herhjemme og som kan indeholde alle mine film, serier, musik osv, så jeg ikke behøver have en computer dedikeret til formålet. Jeg er på meget ukendt farvand her, så alle forslag til en god, pålidelig mediaserver vil være fremragende. Har ikke brug for mere end højst et par TB. Den skal som udgangspunkt streame mine film og serier til Plex og så må den også meget gerne kunne levere musikken til mine Sonos-højttalere. Er der nogen der ved, om dette kan lade sig gøre? Jeg håber, I kan hjælpe en nybegynder på området. :) |
|
![]() |
|
Folming ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2012 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har bl.a. kigget på en Western Digital My Cloud 3TB. Den lader umiddelbart til at at kunne det, jeg ønsker. Nogen der har erfaringer med denne?
http://www.edbpriser.dk/nas-server/wd-my-cloud-wdbctl0030hwt-id-7627943.aspx?q=western+digital+my+cloud Redigeret af Folming - 24-November-2015 kl. 13:51 |
|
![]() |
|
Gubia ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-November-2015 Status: Offline Point: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en Western Digital My Cloud 6 TB, som står 24/7 i Raid mode (Backup mode).. Derudover har jeg en Western Digital Live
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/medieafspiller/WDTVMEDIAPLAY/wd-tv-medieafspiller-med-wi-fi som kører i samme netværk... Så kan jeg både trådløs men osse kablet, se de ting (film, tv osv) fra Cloudserveren på tv´et.. Håber det hjalp lidt.. :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |