recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til projektor

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til projektor
    Sendt: 01-December-2015 kl. 10:05
Jeg solgte min projektor for lidt over en måned siden og skiftede den ud med en fladskærm. Skærmen er desværre sendt retur pga. diverse bugs og da jeg samtidig savner projektoroplevelsen og har fortrudt mit salg så er jeg igen på udkig.

Jeg har følgende prioriteringer i forhold til køb af ny projektor:

Farven skal være hvid
billedet skal ikke være større end 92' og projektoren kommer til at være 4,3 m fra lærredet.
gerne støjsvag, men ikke en kæmpe klods.
Budgettet er ikke helt fastlagt endnu, men det kommer nok ikke over 10.000.

Der skulle også gerne være til et lærred. helst tab tension
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Allanbp Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-November-2006
Sted: Holbæk
Point: 471
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allanbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2015 kl. 10:43
Jeg har selv en BenQ w1400 som jeg er ret så glad for. På et 92"

Men hvad havde du før? 
LCD er jo typisk mere støjsvage end DLP. Jeg syntes dog ikke at det genere mig når først filmen ruller.
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2015 kl. 19:44
Epson TW6600W, fåes i hvid og kan lave fra 91" - 147" på 4.3m afstand
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 14-Juli-2011
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2015 kl. 20:30
Jeg har et DNP SUpernova flex i 92" som du kan købe for 5000,- Det er det ultimative lærred til brug i en stue, så har du stadig penge til god brugt projektor. Evt den benq w1070 som er til salg herinde Tongue
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu