recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bærbar/tablet + div.hardware
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bærbar/tablet + div.hardware

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Brinken Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Frederikshavn
Status: Offline
Point: 99
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brinken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bærbar/tablet + div.hardware
    Sendt: 02-December-2015 kl. 20:42
Efter en flytning til noget mindre var det blevet tid til en oprydning. Derfor skal disse ting sælges. 
Alle priser er plus porto. Tingene befinder sig i Frederikshavn.

Bærbar/tablet. Samsung Ativ Smart PC500, model XE50011C
Intel Atom 1,8GHz
2 GB ram
64 GB HDD
11,6" Touch skærm (1366x768)
3G simkort
Opdateret til Windows 10 
Den har ikke været brugt særligt meget. Batteriet er i god stand. 
PRIS 1300,-

Linksys Wireless-N Range Extender N300, model RE2000-EU
Er aldrig blevet brugt. Har kun været pakket ud og testet. 
PRIS 200,-

ASUS Router RT-AC68U
Har været brugt i ca. 8 måneder. Modeller har fået mange gode anbefaling, den har en god rækkevide på både 2,4GHz og 5GHz.
SOLGT

Netgear WiFi Range Extender WN3000RP
Fungere fint. 
PRIS 100,-

2 stk. Mini tastaturer til mediecenter. 
Jeg har 2 stk. af disse tastaturer liggende. Men mener de kører via IF og de har en rækkevide på ca. 4-5 meter. Der sidder en lille trackpad øverst i hjørnet. De kan programmeres til at styrer et TV.
SOLGT

Priserne er køb nu. Men bud er også velkommen, men jeg syntes selv priser er sat fair. Skulle der, mod forventning, ikke være nogle bud til priser er deadline for bud mandag kl. 17

Redigeret af Brinken - 03-December-2015 kl. 17:06
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2015 kl. 20:55
jeg vil godt købe en af de mini tastatur, sendes hvis du kan overtales til det, betaler selvføldig portoen
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10581
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2015 kl. 21:09
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

jeg vil godt købe en af de mini tastatur, sendes hvis du kan overtales til det, betaler selvføldig portoen

Jeg har selv sådan et tastatur, og det er rigtig godt. Men du skal være opmærksom på, at du højst sandsynligt ikke kan få det til at virke direkte i en USB 2.0 port. Jeg har i hvert fald været nødt til at sætte en gammel USB 1.0 hub imellem, uanset hvilken af mine PC'ere jeg vil bruge det til.

Just for your information.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Brinken Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brinken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2015 kl. 21:22
Der er sendt en PM til Hackerjac

#fltk Tak for info. De har ligget i lang tid, og jeg kan ikke huske alt info omkring dem. 
Til top
Zulu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Point: 775
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zulu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2015 kl. 23:24
Jeg vil gerne snuppe Asus routeren til 750,- + porto
Til top
Brinken Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brinken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2015 kl. 07:05
#Zulu  Jeg har sendt dig en PM
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2015 kl. 07:12
Køber gerne det andet tastatur - har sendt PM
Til top
Brinken Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brinken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2015 kl. 07:21
#kim T PM er modtaget. 

Tastaturene er lige testet de virker fint med USB 3 og windows 10. Der var ingen problemer.
Til top
multibear Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-November-2006
Sted: Randers
Point: 162
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér multibear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2015 kl. 09:35
Hvis der er en der hopper fra købet af et tastatur, så køber jeg gerne et.
Til top
Brinken Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brinken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2015 kl. 13:00
#Multibear 
Begge tastaturer er solgt.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu