|
Sælges: Kef e305 5.1 og Sony Str-dn1040 reciver |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mobanet ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-December-2015 kl. 20:02 |
Jeg får desværre ikke længere brugt dette sæt og vælger derfor at sælge det.
Alt er i perfekt stand og kvittering haves på begge dele. Kef sættet er i farven sort. Kan ses og afhentes i Holstebro. Kom med et bud. |
|
|
|
![]() |
|
mobanet ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sættet er stadig til salg.
Prisen er 6000 for højtalerne og 2300 for recieveren. Sælges også samlet til 8000,- |
|
|
|
![]() |
|
Sebastian-Petersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-December-2015 Sted: Select a state/ Status: Offline Point: 15 |
Vil gerne give 2000kr for receiveren hvis du kan sende den forsvarligt, alt til den medfølger og den er helt uden fejl.
Jeg skal nok sende dig en fragtlabel så det er gratis. :)
|
|
![]() |
|
Alt medfølger til recieveren og har også stadig kassen til den. Jeg vil dog gerne have lidt mere end 2000,- for den, så lader den lige køre lidt endnu og ser om der ikke skulle komme flere bud.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |