recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mission 761i surr. back.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mission 761i surr. back.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Andromeda Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 517
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mission 761i surr. back.
    Sendt: 07-December-2015 kl. 20:18
Vil 4 stk. af disse Mission højttalere, af ældre dato, kunne fungere ok som bag-ht?

Har pt. 5.1, men vil ud i at prøve med 7.1 igen, indtil Atmos bliver en realitet (og anden processor).

Bruger pt. et sæt gamle Jamo Classic 4 (købt for99kr!) Synes egentlig de gør det godt til prisen og tænker ikke så meget i kvaliteten af bag-ht, så jeg vil ofre en halv arm på det. 

Lyden fra center og, front og sub, betegner jeg som vigtigere. KAN dog ændre holdning.

Indtil videre er det dog kun 2 ekstra sæt og dermed 7.1, der er fokus på. 

Mvh.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2015 kl. 21:03
Kom gerne med andre rigtig gode bud på bag-ht, 4 stk. Har bare en idé om at Mission`erne vil gøre det godt, til prisen! Embarrassed
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2015 kl. 07:47
Kunne godt bruge lidt assistance...

Har nu kig på et sæt B&W DM602 s3.

Hvad er disse værd og hvad skal jeg byde på et sæt?

Mvh.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu