|
Mission 761i surr. back. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Andromeda ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2011 Status: Offline Point: 517 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-December-2015 kl. 20:18 |
Vil 4 stk. af disse Mission højttalere, af ældre dato, kunne fungere ok som bag-ht?
Har pt. 5.1, men vil ud i at prøve med 7.1 igen, indtil Atmos bliver en realitet (og anden processor). Bruger pt. et sæt gamle Jamo Classic 4 (købt for99kr!) Synes egentlig de gør det godt til prisen og tænker ikke så meget i kvaliteten af bag-ht, så jeg vil ofre en halv arm på det. Lyden fra center og, front og sub, betegner jeg som vigtigere. KAN dog ændre holdning. Indtil videre er det dog kun 2 ekstra sæt og dermed 7.1, der er fokus på. Mvh.
|
|
![]() |
|
Andromeda ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2011 Status: Offline Point: 517 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kom gerne med andre rigtig gode bud på bag-ht, 4 stk. Har bare en idé om at Mission`erne vil gøre det godt, til prisen!
![]() |
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kunne godt bruge lidt assistance...
Har nu kig på et sæt B&W DM602 s3. Hvad er disse værd og hvad skal jeg byde på et sæt? Mvh. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |