recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Købes: iPhone 6 eller 6 Plus - 64/128GB - Hvid/Grå
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Købes: iPhone 6 eller 6 Plus - 64/128GB - Hvid/Grå

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
t33j4y Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-November-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Status: Offline
Point: 425
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér t33j4y Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Købes: iPhone 6 eller 6 Plus - 64/128GB - Hvid/Grå
    Sendt: 09-December-2015 kl. 17:47
Skulle der være nogen der ligger inde med noget der matcher subj. er jeg muligvis aftager, alt efter pris selvfølgelig Smile

Krav:

- Ingen nævneværdige skader, ridser eller flækkede skærme.
- Ej sim-låst
- Lader og kabel skal medfølge
- Kvittering skal forefindes / skrives
- Helst Nordjylland/Midtjylland så vi kan handle F2F. Men er ikke afvisende overfor andre steder hvis du har en god track record herinde eller vi har handlet sammen før

PM mig med detaljer om hvad du har og pris, sted mv.

Til top
t33j4y Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér t33j4y Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2015 kl. 14:11
Slet ingen?
Til top
M.Gjøl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Oktober-2011
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér M.Gjøl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2015 kl. 10:49
Hejsa.

Fået fingrene i en iPhone 6 endnu?
Jeg har en iPhone 6. 64gb i grå fra maj måned. Der har altid været i cover og er i perfekt stand.
Og har selvfølgelig kvittering og kasse mm.

Opvejer nemlig at skifte over og prøve Android.
Hvad ville du byde for sådan en?

Skal lige nævnes at jeg bor på Sjælland, men jeg har en hel del feedback fra head-fi:)
https://hoved-fi.dk/viewtopic.php?f=29&t=3484

Mvh Martin
Til top
t33j4y Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér t33j4y Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2015 kl. 10:57
Hej Gjøl,

tak for svar. Næh, jeg fik aldrig fat på noget igennem hverken Recordere eller HWT, så jeg endte med at købe nyt (6S, når nu det skulle være ny alligevel)

Tak for tilbuddet!

Mvh.

Thomas
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu