|
Ny reciver til 3-5000,- |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kildemand ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-August-2015 Status: Offline Point: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-December-2015 kl. 19:20 |
Hej,
Har en kammerat hvis ældre Nad T 754 ikke virker mere og skal have en ny. Han bruger den kun til stereo men tænker det nemmest med reciver da han skal bruge digital indgange plus sub indgang. Han er fuldstændig ligeglad med de nyeste formater han vil bare gerne have en reciver der har mere power end hans Nad og kan holde nogle år endnu uden problemer. Han vil helst købe brugt. Reciveren skal kobles på et sæt Dali Concept 8. Håber i har nogle bud:)
|
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så synes jeg helt afgjort i skal kigge i retning af den integra 80.2 som jeg har til salg. Den kan helt sikkert sparke liv i de Dali'er med sin 1000 watts strømforsyning
|
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=143517&title=integra-802
Jeg er villig til at sælge den for 5000,- |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
"SUB udgang". ![]() Der findes faktisk en del integrerede forstærkere, som både har digitale indgang og en SUB OUT. M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |