|
Oprettelse af remote access udenfor netværk i PLEX |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mikoo ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-December-2015 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-December-2015 kl. 02:03 |
Hej folkens,
Jeg kunne godt tænke mig at bruge Plex via min iphone 6 plus selv når jeg udenfor mit wifi derhjemme (fx vha mit 4g fra telenor). På min plex admin står der at adgang til remote serveren er ikke tilgængelig udenfor hjemme netværket. Jeg har stofa og har bestilt fast ip. Hvordan gør jeg? Jeg vedhæfter alle billeder der er relevante. |
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at slå upnp til i din router.
Opret en portforwarding regel med ip 192.168.87.101 og port 32400 og se om der er hul igennem. Nu ved jeg ikke hvilken router du har men de fleste har mulighed for at tildele en fast ip til det udstyr som er koblet til den. Hvorfor bruger du samme port (32400) fra din offentlig ip? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |