recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oprettelse af remote access udenfor netværk i PLEX
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Oprettelse af remote access udenfor netværk i PLEX

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mikoo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-December-2015
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikoo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Oprettelse af remote access udenfor netværk i PLEX
    Sendt: 13-December-2015 kl. 02:03
Hej folkens,
Jeg kunne godt tænke mig at bruge Plex via min iphone 6 plus selv når jeg udenfor mit wifi derhjemme (fx vha mit 4g fra telenor).

På min plex admin står der at adgang til remote serveren er ikke tilgængelig udenfor hjemme netværket. Jeg har stofa og har bestilt fast ip. Hvordan gør jeg?

Jeg vedhæfter alle billeder der er relevante.

Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2015 kl. 11:10
Prøv at slå upnp til i din router.
Opret en portforwarding regel med ip 192.168.87.101 og port 32400 og se om der er hul igennem.
Nu ved jeg ikke hvilken router du har men de fleste har mulighed for at tildele en fast ip til det udstyr som er koblet til den.
Hvorfor bruger du samme port (32400) fra din offentlig ip?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu