|
Højtalere brændt af? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pejsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-December-2015 kl. 21:13 |
Hej Recordere,
mit setup er beosound 3000 med en beolab 11 subwoofer og 2 stk. beolab 6000 højtalere. Efter sidste fest er det som om at lyden fra højtalerne kommer fra "et dybere sted" eller naboen ved siden. Bassen og lyden er bortset fra det fin nok - og der er ikke en konstant summen som da jeg brændte dem af sidste gang. Jeg har prøvet udtage og genindsætte alle kabler - men uden at det hjælper. Er der nogen der kan stille en diagnose ud fra min oplevelse af lyden?
|
|
;-)
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det lyder som om diskanten er røget.
Gad vide om der er en overbelastningssikring? Den manual jeg lige kunne finde er meget tynd og hjalp ikke meget. Mange højttalere en sådan sikring, som lige skal have et tryk for få diskanten igang. |
|
![]() |
|
Pejsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Mufti
Tak for svar. Jeg prøver at høre B&O ad på mandag. |
|
;-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |