|
|
Besvar ![]() |
Side 123 10> |
Forfatter | ||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() Sendt: 20-August-2006 kl. 11:28 |
|
Hej Alle Vi har fået mulighed for et Fælleskøb af recorderen Thomsom DTH8550E til en super pris. Vi har fået mulighed for et Fælleskøb på Thomsons recorder til en super pris.
Kun kr. 2.199,- (plus porto)
/Lars Redigeret af Lars - 20-August-2006 kl. 13:14 |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Tomas ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Hej,
Hvilken Firmware version har de ? Mvh TOP
|
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Ingen anelse - men kan den ikke bare opdateres ? De leveres igennem den danske Thomson importør. Altså helt officiel dansk import. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
Tyler Durden ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
|
Spørger måske dumt - men den fungerer vel også som DVD afspiller?
|
||
![]() |
||
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
|
Ja. Og CD afspiller også.
|
||
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
||
![]() |
||
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
|
Hej Lars,
Jeg forstår tildels godt bekymringen. Mange har købt hos El-Giganten og oplevet at den blev leveret med en fejl-behæftet firmware ver. 5.06 (se tråden her). Thomson frigiver ikke officielt firmware opdateringer så brugerne selv kan opdatere, men foretager opdateringen på deres værksted (Dansk Teknik Center, Køge) hvis maskinen indleveres med en fejl som er rettet i en senere firmware. Der florerer en FW ver. 5.31 til optageren på nettet som retter mange af de velkendte problemer - men garantien ryger muligvis hvis brugeren selv opdaterer med en sådan 'pirat-udgave'. Mon ikke Thomson eller God Pris kan oplyse hvilken firmware optagerne leveres med? (og om der evt. er en officiel FW til download hvor garantien bevares hvis brugeren selv opdaterer?) /Lars |
||
![]() |
||
LGR01 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 546 |
![]() |
|
Er den regionsfri? Jeg er ude efter en DVD afspiller med HDMI, men kan måske bruge denne. Leif - Zurich |
||
![]() |
||
![]() |
|
Efter hvad man kan finde på nettet, skulle det være en rimelig simpel procedure:
/Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
Stone ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 333 |
![]() |
|
Er på udkig efter en recorder til et par midt i tresserne, som ikke er specielt teknik-mindede. Er den nem at betjene? Her tænkes specielt på at optage og finde disse optagelser igen. Der udover skal det være nemt at afspille DVD-er.
Hvad er det generelle indtryk af den? Mvh. Steen |
||
![]() |
||
ret64 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
|
Jeg har en DTH8550E, og havde ikke behov for manualen for at komme igang, men om den er nem at bruge for et par i tresserne ???, det er altså ikke nemt at svare på, men jeg syntes den er utrolig nem. At afspille en DVD, er jo bare at sætte den i drevet, så starter filmen op. For at vise hvilke programmer man har optaget, så trykker man kun på en knap [LIB], så det er også nemt. For at optage programmer anvendes naviclick, eller man kan manuelt indtaste det program man vil optage. BEMÆRK: man kan ikke 100% stole på naviclick, men generelt er det ok (hvis man bare lige kontollere det den foreslå imod et evt. ugeblad/avis/tekst-tv). Så efter naviclick er på forummet. Tuneren er rigtig god, og det er DVD-afspillere også, her tror jeg ikke du finder noget bedre i denne prisklasse. Hvis man ønsker at udnytte alle de faciliteter der findes på denne optager, så syntes jeg altså at der er ufattelig mange irriterende "nags". Hvis den leveres med firmware 5.06, så tror jeg altså ikke der er nogen vej udenom, så man er nød til at opdatere til 5.31. Hvis du leder efter en nemmere optager, så tror jeg du skal kigge på Philips. Mvh. René |
||
![]() |
||
Figaro01 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2006 Status: Offline Point: 166 |
![]() |
|
2 sp. - har den danske menuer? - kan den også optage på -R format? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nej, mener kun det er svensk som eneste skandinaviske sprog. Den optager kun på +R og +RW /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |