|
S: B&O BeoPlay S3 sort (6. stk.) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MikkelMathiesen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 104 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-December-2015 kl. 12:52 |
Jeg har fået fingrende i 6. stk. BeoPlay S3 i farven sort til en god pris. Men da jeg ikke selv skal bruge dem, kan jeg ligeså godt sælge dem videre.
Billigste pris på Pricerunner ligger på 2299 kr http://www.pricerunner.dk/pl/267-3101990/PC-og-Traadloese-hoejttalere/Bang-Olufsen-BeoPlay-S3-Sammenlign-Priser?q=beoplay+s3&ref=redirect&search=beoplay+s3 De er naturligvis uåbnet og der medfølger kopi af kvitteringen, samt den sædvanlige garanti og reklamationsret hos forhandleren. Prisen er 1500 kr pr. stk. - Den er ikke til forhandling. De befinder sig i Odense SØ. De kan godt sendes, hvis køber betaler for fragt.
Redigeret af MikkelMathiesen - 21-December-2015 kl. 12:53 |
|
![]() |
|
MikkelMathiesen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 104 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
5 stk. tilbage
|
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
Nye koster 1400 på Dustin...
|
|
![]() |
|
Det kan jeg se. Så siger vi bare 1200 pr. stk. i stedet.
|
|
![]() |
|
Rough ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2009 Sted: Måløv, Denmark Status: Offline Point: 379 |
Hvis du gider sende tager jeg 2 stk.
|
|
![]() |
|
De er desværre blevet solgt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |