|
Solgt - kan slettes. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thespecial1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2010 Status: Offline Point: 31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-December-2015 kl. 19:52 |
Jeg sælger min Lenovo T440, da jeg simpelthen ikke får den brugt. Er i kanon stand uden ridser eller lign.
Jeg har selv opgraderet maskinen. Har isat FHD IPS display med touch, pris ca. 1500,-. Derudover har jeg sat touchpad'en fra T450'ern i, så du får fysiske knapper og en meget bedre følelse når du klikker, pris ca. 500,-. Billeder http://imgur.com/a/Blhxc Garanti indtil 2017. Specs: i5 4300u, 2,5ghz 8gb ram 256 GB ssd 1920*1080 FHD IPS touchscreen Lys i tastatur Win 8 eller Win 10. Har haft begge, så key ligger på maskinen. Spørg hvis der er noget. Med hensyn til pris forventer jeg ca. 5500-6000,-. Ellers byd, så tager vi den derfra. Redigeret af Thespecial1 - 26-December-2015 kl. 10:41 |
|
![]() |
|
britney ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-September-2010 Status: Offline Point: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan man se, du har opgraderet skærmen og touchpad? Er der mærker efter installation? Har den fået en ny bezel-sticker?
|
|
![]() |
|
Thespecial1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2010 Status: Offline Point: 31 |
Ingen mærker overhovedet efter skifte af touchpad. Med hensyn til skærmen, så er der ingen bezel rundt om skærmen ligesom med T440 versionen uden touch. Men heller ingen mærker herefter.
|
|
![]() |
|
Jeg har desuden stadig den gamle touchpad, hvis man foretrækker den. Så den ryger selvfølgelig med.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |