|
ATV2 med Kodi vs Chromecast 2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Gubia ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-November-2015 Status: Offline Point: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-December-2015 kl. 04:59 |
Jeg har fået en Chromecast 2 i julegave..
![]() Men hvis at jeg i forvejen har 2 gange Apple TV2 (stue + soveværelse), som begge er jailbreaked og kører Kodi fra min NAS... Har jeg så overhovedet brug for den Chromecast 2? Hvad kan jeg bruge den til, som jeg ikke kan se i forvejen?? Nogen som lige kan hjælpe mig her... Glædelig bag-jul, forresten.. ![]() |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4074 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis jeg var dig. Er selv blevet den lykkelige ejer er chromecast 2 i går. Så laver de en plex sever og styre filmene fra den, og bruger din Smartphone som plex Remote med plex app
|
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Jeg gætter på du kun har apple i huset, så kan den den ikke rigtig noget som du kan med dit apple ( kodi ) - den er rigtig fin hvis du har noget android.
Hvis du har både apple og android så er den smart med spotify.
http://www.redmondpie.com/100-best-chromecast-apps-for-iphone-and-ipad-list/ |
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Hvores gamle IPad fungere fint med vores Chromecast's. Men det er nok også fordi, at jeg ikke har behov for at streame direkte fra iPad til Chromecast, hvilket jeg også helst vil undgå.
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Den er så billig at der er ikke nogen grund til ikke at købe den og lege, selv om man kun har apple - man finder helt sikker noget...
Redigeret af Niller55 - 25-December-2015 kl. 09:12 |
|
![]() |
|
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
måske du kan få glæde af et af de gratis streamningstilbud, der følger med købet af en Chromecast.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |