recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ATV2 med Kodi vs Chromecast 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ATV2 med Kodi vs Chromecast 2

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Gubia Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-November-2015
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gubia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ATV2 med Kodi vs Chromecast 2
    Sendt: 25-December-2015 kl. 04:59
Jeg har fået en Chromecast 2 i julegave.. Smile

Men hvis at jeg i forvejen har 2 gange Apple TV2 (stue + soveværelse), som begge er jailbreaked og kører Kodi fra min NAS... Har jeg så overhovedet brug for den Chromecast 2? Hvad kan jeg bruge den til, som jeg ikke kan se i forvejen??

Nogen som lige kan hjælpe mig her...

Glædelig bag-jul, forresten..Hug
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4074
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2015 kl. 08:08
Hvis jeg var dig. Er selv blevet den lykkelige ejer er chromecast 2 i går. Så laver de en plex sever og styre filmene fra den, og bruger din Smartphone som plex Remote med plex app
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2015 kl. 08:31
Jeg gætter på du kun har apple i huset, så kan den den ikke rigtig noget som du kan med dit apple ( kodi ) - den er rigtig fin hvis du har noget android.
Hvis du har både apple og android så er den smart med spotify.

http://www.redmondpie.com/100-best-chromecast-apps-for-iphone-and-ipad-list/
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2015 kl. 09:01
Hvores gamle IPad fungere fint med vores Chromecast's. Men det er nok også fordi, at jeg ikke har behov for at streame direkte fra iPad til Chromecast, hvilket jeg også helst vil undgå.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2015 kl. 09:11
Den er så billig at der er ikke nogen grund til ikke at købe den og lege, selv om man kun har apple - man finder helt sikker noget...

Redigeret af Niller55 - 25-December-2015 kl. 09:12
Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2015 kl. 09:38
Oprindeligt skrevet af Gubia Gubia skrev:

Jeg har fået en Chromecast 2 i julegave.. Smile

Men hvis at jeg i forvejen har 2 gange Apple TV2 (stue + soveværelse), som begge er jailbreaked og kører Kodi fra min NAS... Har jeg så overhovedet brug for den Chromecast 2? Hvad kan jeg bruge den til, som jeg ikke kan se i forvejen??

Nogen som lige kan hjælpe mig her...

Glædelig bag-jul, forresten..Hug

måske du kan få glæde af et af de gratis streamningstilbud, der følger med købet af en Chromecast.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu