|
Twin-tuner i Sony Android TV - 2015 modeller |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
iVinther ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2010 Status: Offline Point: 111 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-December-2015 kl. 20:09 |
|
Hej,
Min mor har to 2015-TV fra Sony hhv. X8305C og X8505C. Hun vil gerne benytte twin-tuneren i tv'et således hun både kan optage (når denne funktion en gang bliver tilgængelig) og se tv mens. Hun modtager Stofa kabel-TV gennem en antenneforening, direkte fra antennestik Hun får dermed sit kabel-signal ukodet. Den twin-tuner som sidder i fjernsynet har dog F-stik i indgangen og så vidt jeg kan se er det kun DVB-S og ikke DVB-C? Er der nogen som ved hvordan (om muligt) man på disse Sony-TV kan tilkoble 2 kabel signaler (helst via antennestikket) således man kan få udnyttelse af twin-tuneren. |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Der er Twin Tuner til det hele, F Connectoren er til Sattelit. DVB-T tuner Ja (DVB-T2) DVB-C tuner Ja DVB-S tuner Ja (DVB-S2) |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
|
Er der ikke noget med at twintuneren ikke fungerer på Sony 2015? Synes jeg, at jeg så i en tråd om 8305 her på siden.
|
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
|
Hov, overså din parentes. Ingen alarm så.
|
||
![]() |
||
iVinther ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2010 Status: Offline Point: 111 |
|
Ok, men hvordan bruger man så DVB-C tuneren til 2 signaler? Kan den af sig selv splitte signalet i 2, sålænge man bare har sat et (1) antennestik i dens DVB-C tuner?
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
.
Redigeret af Henrik B. - 28-December-2015 kl. 08:32 |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
|
For begge serier: Indbyggede tunere - DOBBELT TUNER (T2/S2/C2) Brugergrænseflade: x8300c: RF indgang - 1 side x8500c: RF indgang - 1 bund Det læser jeg som der kun er et antennestik (F-connector) som er fælles for begge tunere, og de kan begge håndtere alle 3 modulationsformer (T-S-C). Så der er indbygget antennesplitter. Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Det er jo det samme som på en Recorder, der er også kun en tilslutning. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
digitalt.tv ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
|
Optagelsesdelen er endnu ikke aktiveret i softwaren. Sony sagde sidst det kommer inden 29. Februar men de har udskudt flere gange. Når det virker så skal der kun 1 stik for at bruge twin tuner med kabel-tv. Der er 1 coax stik til kabel/antenne-tv og 2 f-connectors til satellit. Redigeret af digitalt.tv - 28-December-2015 kl. 14:03 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |