|
Samsung UE65JU6075 noget ved? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-December-2015 kl. 21:36 |
Hej,
Jeg så at føtex lige nu har et 65" Samsung på tilbud. Der stilles ikke de store krav, andet end at det skal kunne gå på nettet osv. ellers ikke. Familien er slet ikke den store tv entusiast. Er der nogle af jer der kender til dette?
|
|
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6496 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
havde jeg set det i butikken, havde jeg købt det omgående.. snes specifikationerne ser finde ud.. lækker størrelse.. skøn pris... står desværre de ikke er på lager online....
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Ja præcis, det er lidt irriterende de ikke er online, men som jeg kan se er det et fint tv også, og god pris, og da der ikke kræves meget til det andet end at det skal kunne gå på nettet, så tror jeg det er godt nok.
|
|
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6496 |
Der er udsolgt skrev Føtex til mig idag. Øøøøøvvvvv
|
|
|
|
![]() |
|
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
Nu er det på tilbud igen. Købte du det og er du glad for det?
Jeg kan slet ikke finde ud af om det har HDMI 2.0 og HEVC, er der nogen der ved det?
|
|
![]() |
|
Vil gerne have det men er ikke på lager
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |