|
Dumt at købe Sony android tv?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
soender7 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-September-2011 Status: Offline Point: 31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-December-2015 kl. 00:08 |
Jeg overvejer at købe et Sony tv, som Elgiganten har på bud i denne uge. Men ved ikke om det vil være dumt. Synes jeg hører fejl i deres tv med android. Nogen som kan hjælpe?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er en laaang tråd på www.flatpanels.dk om det.
Personligt har jeg ikke tillid til, at disse førstegenerations Sony Android tv, nogensinde kommer til at blive færdige! Funktionalitet som stadig ikke fungerer efter mere end 6 måneder, når man får fejlrettet én fejl opstår en ny/anden. Derudover vidner Sony's langsomme opdateringsfrekvens om, at de i stedet for at få løst problemerne, en gang for alle, har valgt at fokusere kræfterne på at få næste års modeller færdige til tiden - med eller uden fejl. M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |