|
Nybegynder søger lidt gode råd |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Chrizzy ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 17-Juli-2009 Status: Offline Point: 499 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Januar-2016 kl. 18:57 |
Hej alle og rigtig godt nytår
![]() Min kæreste og jeg skal have fundet os et nyt TV, og så kan vi jo lige så godt udnytte udsalget. Det er bare svært for en nybegynder som jeg, at gennemskue det hele, men måske det heller ikke er nødvendigt at gå så meget op i det, da vi ikke har særlig store krav til hvad et tv skal kunne.
Er der noget som jeg skal være opmærksom på til mit forbrug, og i denne lave ende af prisskalaen, eller er det bare at købe et, da de næsten alle sammen i denne lave ende kan det samme? Jeg har selv set på dette 55 tommer fra Samsung. Det er godt nok lidt over budget, men hvis det er et godt køb, er det noget af det mest interessante jeg har fundet til den pris. Men er der nogle af jer, som har et bedre forslag? Mange tak ![]() Edit: Linkfix Redigeret af Chrizzy - 01-Januar-2016 kl. 19:03 |
|
![]() |
|
Chrizzy ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 17-Juli-2009 Status: Offline Point: 499 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ingen med et par gode råd ud af 55 hits?
![]() |
|
![]() |
|
Mikael nielsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2012 Sted: Kbh Status: Offline Point: 130 |
Virker som et meget fornuftigt tv til prisen,selvom jeg ikke kender modellen. Men tror heller ikke man får meget tv i 55 tommer Str. For 5000.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
Nu du er over prisområdet, ville jeg skrabe 1000 kroner mere sammen og købe: http://www.pricerunner.dk/pl/2-3051090/TV/Panasonic-Viera-TX-50CX700E-Sammenlign-Priser Klaus |
|
![]() |
|
Lækkert TV fra Panasonic, men så kan man jo desværre bare blive ved
![]() |
|
![]() |
|
X
Redigeret af Chrizzy - 01-Januar-2016 kl. 23:20 |
|
![]() |
|
Snavsi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
i et tv til 5000.- tror jeg desvære du bliver ked af smart tv delen.
|
|
Hjemme Bio
NAD T778 Blueray Dune HD Max Front B&W CM7 Center B&W CM Centre 2 Sub B&W ASV 10CM Bag/surr. Jamo Apollo 5 Projektor Sony VPL-HW40 Lissau 90" True Colour |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Ja, Smart TV er ikke så smart, du kommer længere med en Chromecast, og endnu længere med en Nvidia Shield. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
Ja. Drop at fokusere på Smart-TV delen. Langsomt, dårlige apps og manglende opdateringer efter kort tid. Invester i en ekstra boks eller Chromecast, at sætte til TV'et. Apple TV 4 er det bedste, hvis du vil have adgang til danske apps som f.eks. ViaPlay, DR osv. direkte på TV'et, og ikke via en smartphone eller tablet. Chromecast er til gengæld dejlig billig.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |