|
Varitune V-4 og V-6 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sven Palvig ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2012 Status: Offline Point: 376 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Januar-2016 kl. 17:25 |
Sælges. 2 stk. Svanø SMT Varitune V-4 Nypris pr. stk. 3750 kr.
2 stk. Svanø SMT Varitune V-6 Nypris pr. stk. 4250 kr. Justerbar basfælde som fjerner stående bølger, hvilket ofte forårsager langsom, mudret og uens bas. Basfælden arbejder efter Helmholtz princippet og kan justeres til at arbejde med en specifik problematisk frekvens indenfor 25 til 65 Hz. Pris pr. stk. Varitune V-4 2000 kr. Varitune V-6 2500 kr. Samlet Pris. 8000 kr. ![]() |
|
![]() |
|
basillus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2014 Status: Offline Point: 130 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej, Sven
Ja ærgerligt at du bor så langt væk ellers kunne jeg da godt have brugt 2 ![]() Har du så mange diffusere mm nu, at du ikke har problemer med stående bølger eller hvad vil du bruge i stedet for? |
|
![]() |
|
Sven Palvig ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2012 Status: Offline Point: 376 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej basillus.
Ja det er ærgerligt. Jeg har faktisk så mange diffusere fra samme Svanø Akustik SMT, at jeg ikke mere har det problem med bassen. Jeg havde et problem med 40 Hz og 70 Hz. Varitune V-6 blev brugt til at dæmpe 40 Hz og V-4 til at dæmpe 70 Hz pukkelen. Det var ikke helt nok. Akustik ting virker lidt i begyndelsen og pludselig er den der. Jeg skulle bruge et par mere for, at det var helt nok. Men jeg brugte dem og det hjalp. Men så købte jeg et diffusere-loft og det gjorde, at lyden ændrede sig og der var ikke det samme behov mere for Varitune. Loftet dæmper nemlig også bassen. Jeg har ikke beton vægge som også hjælper på det. Så efter de har stået et par måneder i soveværelset, har jeg nu valgt at sælge dem. Jeg ville være helt sikker, før de blev solgt. Redigeret af Sven Palvig - 06-Januar-2016 kl. 23:50 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |