|
dvb-c tuner |
Besvar |
Forfatter | ||
jenny
Junior bruger Oprettet: 30-December-2009 Status: Offline Point: 37 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-Januar-2016 kl. 13:15 |
|
Er der nogle der har prøvet Finlux FC-9210 og ved om den virker med yousee??? (Hos conrad elektronik)
Og hvad med maximum og Triax - er de noget værd? Jen |
||
Jen
|
||
jenny
Funktioner
Tak(0)
|
|
SAMSUNG BD-H8500N, er den god? Så den hos Expert.dk til kr. 1.555,-
|
||
Jen
|
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kender ikke nogen af de nævnte, men alle dvb-c tunere virker med Yousee. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis TVet er en Nordic model, og det må der gås ud fra hvis det sælges i DK, så kan det bruges. Hvad kvaliteten på TVet måtte være er en anden sag. Har selv en Samsung, og det vil helt sikkert ikke blive en sådan der købes næste gang. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Radiomanden@ der er tale om en STB
|
||
jenny
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeg havde læst lidt om at samsungs ikke var supergodt. panasonic er desværre lidt for dyr for mig. Så dén optager køber jeg ikke. tak :) |
||
Jen
|
||
klavil
Bruger Oprettet: 11-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvorfor skriver du at alle DVB-C tunere virker med Yousee. Har en Vantage 8000 C som virkede fint med stofa men da den ikke kan søge manuelt på netværksid så kan jeg ikke få det kanaler fra valg selv via kort fundet?
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |