recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Sonos Zp90 / Wyred4sound / Cullen modificeret
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Sonos Zp90 / Wyred4sound / Cullen modificeret

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Troelsfilm Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Sonos Zp90 / Wyred4sound / Cullen modificeret
    Sendt: 09-Januar-2016 kl. 20:29

Hej, jeg sælger et stk Sonos Connect/zp90 - men i den særligt audiofile version, hvor den har været et smut forbi Wyred4sound / Cullen i USA og blevet opgraderet med markant bedre digitale kredsløb og udgang - med en radikal forbedring i lyden som følge.

For flere informationer om gevinsterne ved denne særlige "Cullen" version, se links til diverse diskussioner længere nede.

Jeg læste engang en anmeldelse i det nu hedengangne "High Fidelity" blad, hvor de konkluderede at den kunne erstatte cd-drev i op til 20.000kr+ klassen.
Og jeg har på ingen måde været skuffet.

Enheden fremstå som ny, velholdt uden ridser, hakker eller lign. Har altid virket upåklageligt uden problemer og er selvfølgelig opdateret med nyeste firmware.

Sælges udelukkende fordi at jeg har 2 stk og konen mener at det må være nok med et seriøst anlæg i huset - og hun så kan få en mere indretningsvenlig stue og jeg kan fortrække til mit "værelse" når der virkelig skal lyttes på ordentligt udstyr for nydelsens skyld.

Nyprisen for sådan en Sonos med modificering ligger på ca 6.000kr - kvittering på modificeringen haves.

Sælges for 3.000kr

Kan afhentes i Valby eller sendes forsvarligt som GLS-pakke for 49kr.

mvh

Troels

Billeder i DBA

Info om opgraderingen på Wyred4sound https://wyred4sound.com/products/upgrades-and-mods/sonos-connect-modified

Brugererfaringer: http://www.hifi4all.dk/Forum/forum_posts.asp?TID=86834&PN=4&TPN=1

Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2016 kl. 15:48
Der er budt 2800kr

mvh
Troels
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2016 kl. 18:47
Solgt.
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2016 kl. 20:24
Den skal køber nok blive glad for ;) Har selv en Cullen.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu