|
S: Sonos Zp90 / Wyred4sound / Cullen modificeret |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Troelsfilm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 399 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Januar-2016 kl. 20:29 |
Hej, jeg sælger et stk Sonos Connect/zp90 - men i den særligt audiofile version, hvor den har været et smut forbi Wyred4sound / Cullen i USA og blevet opgraderet med markant bedre digitale kredsløb og udgang - med en radikal forbedring i lyden som følge. For flere informationer om gevinsterne ved denne særlige "Cullen" version, se links til diverse diskussioner længere nede. Jeg læste engang en anmeldelse i det nu hedengangne "High Fidelity" blad, hvor de konkluderede at den kunne erstatte cd-drev i op til 20.000kr+ klassen. Sælges udelukkende fordi at jeg har 2 stk og konen mener at det må være nok med et seriøst anlæg i huset - og hun så kan få en mere indretningsvenlig stue og jeg kan fortrække til mit "værelse" når der virkelig skal lyttes på ordentligt udstyr for nydelsens skyld. Nyprisen for sådan en Sonos med modificering ligger på ca 6.000kr - kvittering på modificeringen haves. Sælges for 3.000kr Kan afhentes i Valby eller sendes forsvarligt som GLS-pakke for 49kr. mvh Troels Billeder i DBA Info om opgraderingen på Wyred4sound https://wyred4sound.com/products/upgrades-and-mods/sonos-connect-modified Brugererfaringer: http://www.hifi4all.dk/Forum/forum_posts.asp?TID=86834&PN=4&TPN=1 |
|
![]() |
|
Troelsfilm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 399 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er budt 2800kr
mvh Troels
|
|
![]() |
|
Solgt.
|
|
![]() |
|
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1023 |
Den skal køber nok blive glad for ;) Har selv en Cullen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |