|
BBC iPlayer app på Apple TV4 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
larsgp ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2016 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Januar-2016 kl. 11:06 |
Hej med jer.
Vi overvejer at købe det nye Apple TV 4. Min bedre halvdel er englænder, og har et engelsk AppleID. Vil vi kunne bruge BBC iPlayer app´en i DK uden at skulle bruge Unblock eller VPN forbindelser, men udelukkende ved at det engelske AppleID bliver brugt på Apple TV´et? Ved nogen noget om det? På forhånd tak for hjælpen.
|
|
![]() |
|
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 551 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der skal bruges en service som unblock ,unlocator etc for at kunne bruge BBC iPlayer i DK.
|
|
![]() |
|
larsgp ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2016 Status: Offline Point: 3 |
...også når man er logget på sit ATV med engelsk Apple ID?
|
|
![]() |
|
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 551 |
Ja.
|
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Kan sige at når man bruger iplayer med en vnp så står det meget meget pænt når jeg kører iplayer igennem kodi på min android box - itv står også pænt men ikke så godt som bbc - nu ved jeg ikke om man også på apple tv4 kan bruge filmon på - hvis man kan det så behøver man ikke vpn.. Filmon virker også på chromcast ( hvis du har android ) Men hvis du har en ipad så kan du prøve at sætte den til dit tv og prøve filmon om det var noget. på Filmon kan man også købe sig til en form for HD.
https://www.filmon.com/
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |