|
S: Pioneer 50" (5090) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
gullip ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Udlandet Status: Offline Point: 323 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Januar-2016 kl. 22:19 |
Hej.
Jeg sælger mit 50" Pioneer, da jeg har købt et større tv. Modellen kræver vist ikke nærmere introduktion, det er tv, hvor man får meget billedkvalitet for pengene. Der medfølger ikke højtaler, fod eller vægbeslag. Fra ikke-ryger hjem. Ekstern DVB-C tuner kan medfølge. Sælges for højeste bud over 1.800 kr. eller til slå til pris: 2.500 kr. Befinder sig i 4100 Ringsted. Test og specifikationer: http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1221028254
|
|
![]() |
|
gullip ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Udlandet Status: Offline Point: 323 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump
|
|
![]() |
|
SilverShadow18 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Status: Offline Point: 38 |
Hejsa.
Jeg er interesseret i dit TV, men syntes prisen er lidt for høj ift hvad de tidligere er gået fo,r når der ikke medfølger nogen fod / beslag. Hvis du er interesseret i en hurtig handel, så må du meget gerne sende mig en PM. Jeg tænker at jeg vil give omkring 1500DKK, men vi kan tage den over Pm hvis det er. God dag. Mvh Andreas |
|
![]() |
|
Hej Andreas. Jeg synes prisen er fair sat, det kommer til salg flere steder i weekenden, hvis det ikke er væk inden. Jeg kan evt. Kontakte dig, hvis det viser sig, at jeg ikke kan komme af med den til nuværende pris.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |