|
wireless HDMI - Kvalitet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Januar-2016 kl. 10:15 |
Jeg står i et dilemma... har haft projektoren i stuen her de sidste par år, og det har fungere godt, da jeg havde kabel kanaler til HDMI kablet.
nu er vi flyttet i nyt hus, med verdens mest frygtelige layout (som konen sjovt nok ELSKER) det gør jeg gerne fysisk vil dekoble min projektor fra min forstærker, da jeg så er fri for fritliggende trådlægning. De Wireless transmitters man kan få, er de noget værd? hvilken skal man gå efter? for så drejer det sig jo kun om power til projektor, og det kan jeg hive af en væg uden issues, og så kan jeg smækker forstærkeren op i et montana møbel under tv´et. de kalder det LOSSLESS? er det? selv de billige, afstanden er 4 meter i luftlinie det er jo ikke fordi det er slemt, ingen vægge imellem. og indtil videre er det et 1920x1080 signal til en gammel z3000 projektor. Jeg vil gerne op i 4k i fremtiden, men så må jeg kabeltrække, men ligenu så er dette løsningen. har kigget lidt på denne Redigeret af Rasmusdc - 14-Januar-2016 kl. 10:24 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |