|
Marantz MM9000 effektforstærker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Januar-2016 kl. 17:58 |
God 5-kanals effektforstærker.
5 x 150 watt Farven er premium silver/champagne Der er en 3 cm ridse på toppladen, men derudover ser den fin ud. Jeg har haft den i 3 år og behandlet den pænt. Den har så vidt jeg ved ikke set noget til hverken cigaretrøg eller husdyr. Jeg har original indpakning, men den vejer godt til Men kan godt sendes. Kan ses og afhentes og hentes på Amager postnummer 2300. Køb nu pris: 2500 Billeder kommer men her er lidt info:
Redigeret af slumbert - 21-Januar-2016 kl. 17:34 |
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() Så er der billeder. Som det ses så er den i stort set mint condition, bortset fra den lille ridse på billede 2
|
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
|
Efter lidt research har jeg fundet frem til at den godt kan sendes. Første indlæg rettet
Redigeret af slumbert - 21-Januar-2016 kl. 18:39 |
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
|
Solgt
|
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |