|
Stof til mørklægning |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Januar-2016 kl. 10:21 |
||
Mit fjernsyn er leveret tilbage til forhandlere (Sony Android) og jeg har igen anskaffet en projektor til min dagligstue. Der er rigtigt meget dagslys i stuen da det er en lejlighed med karnap og stort lysindfald. Der er og der er ingen chance for at jeg vil have grimme mørklægningsgardiner til at hænge permanent i stuen.
Løsningen bliver et stort stykke stof som jeg hænger op foran vinduet når jeg skal se film. Hvor kan jeg købet lystæt sort stof. jeg skal bruge ca. 4 meter
|
|||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|||
![]() |
|||
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
www.thomann.de
Kig efter noget sort molton |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||
Mørklægnings Rullegardin kunne også være løsningen.? |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
||
Som sædvanligt læser du ikke hvad jeg skriver
|
|||
endnu en hifi-flygtning
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||
Sådanne kan fås så de ser ud som et helt almindelige Rullegardin. |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Enig med Radiomanden, et hvidt mørklægnings rullegardin, der er rullet op, ses minimalt mod hvide vægge/karme. |
|||
![]() |
|||
||
tak for hjælpen. fandt den her:
|
|||
endnu en hifi-flygtning
|||
![]() |
|||
||
Tak, men nu har jeg jo netop skrevet at jeg ikke er interesseret i et permanent gardin, såeeøøh |
|||
endnu en hifi-flygtning
|||
![]() |
|||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
||
Stof og Stil i Roskilde har mørklægsnings stof
|
|||
![]() |
|||
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
||
Det er rigtig fint og en god pris. Det er dog relativt tungt så du skal have sat nogle søm eller en stang op som du kan fastgøre det til
|
|||
![]() |
|||
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
||
Husk at Molton er meget tungt, og er belagt med et brandsikkert kemikalie som kan være allergifremkaldende. Så umiddelbart vil jeg mene, at det ikke er den klogeste løsning, når det er noget du jævnligt skal sætte op og tage ned igen.
Redigeret af dr gonzo - 19-Januar-2016 kl. 17:54 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |